Garantija
1. Garantija
1.1. Jūs varat iesniegt sūdzības prasību par iegādāto preču defektiem saskaņā ar Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Par brāķēto preci mēs Jums atgriezīsim samaksāto naudas summu uz Jūsu bankas kontu. Garantiju periods beidzas 2 gadus pēc preču piegādes.
1.2. Prece var tik atgriezta ar kurjeru vai pakomātu, izmantojot “Sūdzības” veidlapu (pieejama tīmekļa vietnē par katru pasūtījumu). Sūdzības prasījuma pieteikumu izskatīs 14 dienu laikā, no tā saņemšanas brīža. Pārdevējs informēs Klientu par savu lēmumu. Ja lēmums būs pozitīvs, Pārdevējs atgriezīs Klientam preces vērtību, pārskaitot uz Klienta bankas kontu. Ja sūdzība nav uzskatāma par pamatotu, tad preces tiek nosūtītas atpakaļ Klientam, kopā ar atzinumu, paskaidrojot, kāpēc sūdzība netika atzīta.
1.3. Izprintējot un pievienojot pavadzīmi paciņai.
Katra pasūtījuma pavadzīme tiks nosūtīta klientam, ar e-pasta ziņojuma palīdzību. Klientam ir arī iespēja pavadzīmi izprintēt no sava, internetveikala lietotaja profila, sadaļas "Mani pasūtījumi." SIA "CACA" nav atbildīgs par nepareiziem pavadzīmes datiem, ko ir ievadījis pats klients.
2. Brīvprātīgas tiesības atgriezt
Papildus likumā noteiktajām atteikuma tiesībām mēs piešķiram Jums brīvprātīgas tiesības atgriezt iegādātos produktus 14 dienu laikā no preču saņemšanas.
Pateicoties šai tiesībai atgriezt preces, Jūs varat arī atcelt līgumu pēc 14 dienu atteikuma perioda beigām ,nosūtot mums preces atpakaļ 14 dienu laikā pēc to saņemšanas (šis periods sākas dienā, kad preces tiek saņemtas). Lai iekļautos termiņā, pietiek nosūtīt preces savlaicīgi vai aizpildīt un nosūtīt preču atgriešanas veidlapu mūsu tīmekļa vietnē.
Šīs tiesības atgriezt preci tiek piešķirtas tomēr ar nosacījumu, ka preces tiek atgrieztas to sākotnējā stāvoklī, nebojātas un to oriģinālajā iepakojumā ar cenu birkām. Preces var būt izmantotas tikai uzlaikošanai.
Nauda tiks atgriezta kontā, ko izmantojāt samaksai.
Mēs vēlamies norādīt, ka likumā noteiktās atteikuma tiesības paliek neskartas ar brīvprātīgu preču atgriešanu un ir neatkarīgas no šīm tiesībām. Brīvprātīgas tiesības atgriezt preces neierobežo garantijas tiesības.
Sīkāku informāciju par preču atgriešanu var atrast, piereģistrējoties “Mans konts” sadaļā “Mani Pasūtījumi”. Tiešsaistes veidlapa preču atgriešanas izpildei var atrast zem sadaļas “Atgriešanas pasūtījums”.
3. Strīdu risināšanas kārtība
Mēs neesam nedz gatavi, nedz mums ir pienākums piedalīties strīdu risināšanas procesos patērētāju šķīrējtiesā.
4. Īpašumtiesību paturēšana
Pārdevējs saglabā preču īpašumtiesības līdz brīdim, kad pirkuma maksa ir samaksāta pilnā apmērā.